Full de ruta AOC
Components | Resum | Estat | Data estimada | Descripció |
---|---|---|---|---|
Bústia ètica | Tancada | Augmentar la quantitat d'entitats usuàries del servei |
||
Bústia ètica | Tancada | Augmentar la quantitat d'entitats usuàries del servei |
||
Bústia ètica | Tancada | Desenvolupar la visualització de continguts sense descàrrega |
||
Còpia | Tancada | Per adaptació als principis de minimització de dades el servei Còpia no inclourà el correu electrònic a les dades del signatari del document original pel qual s'està fent la còpia autèntica de document electrònic signat digitalment. |
||
Còpia | Tancada | S'afegiran metadades de document tant a l'XML de la còpia autèntica com a la pantalla de generació de la còpia al servei accessible des de l'EACAT:
|
||
Còpia | Tancada | Incloure a l'aplicació nativa de CÒPIA les següents opcions:
|
||
DESA'L, e-VALISA, Registre Unificat (MUX) | Tancada | Comencem les integracions amb el servei de Valisa. Sergio Gutierrez, ja linkaràs el teu tiquet PRJ amb l'OT a aquest per tenir-ho lligat. Metadades DESAL: https://llicenciesaoc.sharepoint.com/:x:/s/DESAL_MUXv3/ERAU6DLDoKhAodaJKXvlK7kBKGaLuVYoNCEJ0M-Smizlhw?e=0om9UM |
||
DESA'L | Tancada | Què volem fer? Desenvolupar, desplegar i posar en marxa el nou DESA’L en tota la seva extensió (lot 1, lot 2 i lot3) Què hem fet? El lot 1 ja s'ha executat i s'han inclòs les funcionalitats bàsiques: alta de fitxer, document i expedient, consulta i descàrrega de documents i expedients i exportació a format ENI. El nou servei de DESA'L també s'ha configurat i ja es troba operatiu a AWS (LOT 2 I LOT 3). El primer servei integrat ha estat VALISA |
||
DESA'L | Resolta | Objectius Incorporar noves funcionalitats:
|
||
e-Contractació | Posada a producció del nou modul de notificació electrònica integrat amb la PSCP 1.0 |
Tancada | Les notificacions electròniques que es poden enviar a e-NOTUM través de PSCP passen a realitzar-se a través de la nova eina Funcions comunes que incorpora funcionalitats transversals per donar servei a les diferents aplicacions d’e-Contractació (eNotum, gestió d’organismes i persones usuàries, gestió d’avisos i missatges de les aplicacions, taules mestres) per a facilitar el seguiment de les mateixes a partir de la posada en marxa a producció de la PSCP 2.0. |
|
e-Contractació | Tancada | S'afegirà la data de vigència d'usuaris per defecte per a evitar casos de caducitat d'usuaris en arribar la data definida. |
||
e-Contractació | Tancada | PSCP: s'analitzen les fases de renovació de l'eina de gestió de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública. |
||
e-Contractació | Tancada | Traspàs de les funcionalitats de Gestió de Licitadors a Sobre Digiital únicament dels expedients licitats mitjançant aquesta eina. |
||
e-Contractació | RPC: implantació progressiva Webservices per la tramesa de contractes |
Tancada | Possibilitar la integració de gestors tercers amb el Registre Públic de Contractes per les trameses a través de webservices. |
|
e-Contractació | Tancada | La implantació de la nova PSCP incorpora una renovació de les eines de licitació electrònica eLicita (Sobre Digital i Presentació Telemàtica d'Ofertes), que incorporaran noves funcionalitats, tals com:
|
||
e-Contractació | Renovació de la integració del repositori de documents del RPC per ens locals i universitats |
Tancada | Adaptació del repositori de documents que es trameten al Registre Públic de Contractes per part dels ens locals i les universitats i migració de documents antics al nou repositori (nou DESA'l). |
|
e-Contractació | Tancada | Renovació de l'eina de gestió de PSCP per obsolescència tecnològica i per adaptació a noves funcionalitats.
|
||
e-Contractació | Incorporació de les funcionalitats de rondes de negociació/fases a Sobre Digital. |
Tancada | Adaptar Sobre Digital per la presentació d'ofertes amb rondes de negociació/fases (de la mateixa manera que ja es pot fer amb la Presentació Telemàtica d'ofertes). |
|
e-Contractació | Tancada | Es posarà a producció la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública que incorpora, entre d'altres:
Es renovaran, així mateix, les eines de licitació electrònica (Sobre Digital i Presentació Telemàtica d'Ofertes), que incorporaran noves funcionalitats, tals com:
|
||
e-Notum | Tancada | Facilitar que un cop un ciutadà s'hagi logat en una altra aplicació amb Vàlid pugui accedir a eNOTUM sense tornar a logar-se i a la inversa (des d'eNOTUM cap a altres aplicacions públiques que també utilitzen Vàlid per accedir). |
||
e-Notum | Avaluar opcions per facilitar un servei d'avisos de notificacions a la ciutadania |
Tancada | Vinculat al nou portal de ciutadania previst, s'avaluarà la possibilitat d'oferir a la ciutadania d'un servei d'avisos de notificacions addicional a l'avís realitzat per l'ens emissor de la notificació. Segons reunió del passat 1 de febrer, mirem de vincular a la BDSEU. |
|
e-Notum | Tancada | Permetre l'anul·lació de les notificacions per part dels usuaris |
||
e-Notum | Tancada | Integració amb les aplicacions AOC Desa'l i Mux v3. |
||
e-Notum | Revisió diferents aspectes de protecció de dades dels usuaris |
Tancada | Cal abordar la revisió d'algun aspecte de protecció de dades dels usuaris.
|
|
e-Notum | Tancada | Revisar les evidències que es descarreguen en el cas de les comunicacions i les notificacions per tal de simplificar-les i incorporar millores demanades per usuaris. |
||
e-Notum | Tancada | Analitzar i implementar els canvis funcionals que implicarà la integració amb Dehú |
||
e-Notum | Tancada | Anàlisi i revisió dels textos i funcionament de la plataforma en quant a dades personals. |
||
e-Notum | Tancada | Definició dels serveis i pantalles que permetin l'accés a les notificacions mitjançant tramitació atesa (vinculat a nou portal ciutadania) |
||
e-Notum | Possibilitar consulta de totes les notificacions d'un ciutadà |
Tancada | Noves pantalles de ciutadà que permetin fer la consulta de totes les notificacions d'un ciutadà |
|
e-Notum | Accions per minimitzar els riscos de l'ús del codi d'un sol ús |
Tancada | Arran de la queixa de l'Aj.de Sant Cugat en que a eNOTUM pot succeir que en enviar avís per correu-e o telf erròniament a una persona d'una noti que no és per a ella, acabi visualitzant-la i practicant-la accedint a dades personals, es plantegen tota una sèrie d'accions a realitzar per a minimitzar aquests riscos. |
|
e-Notum | Avaluar eliminar l'opció de persona vinculada a notis per PJ |
Tancada | Revisar i avaluar la figura de la persona vinculada |
|
e-Notum | Tancada | Desenvolupament de la integració amb Representa per possibilitar la recepció de notificacions en nom d'un altra persona a la que es representa. |
||
e-Notum | Tancada | Definició dels serveis i pantalles que permetin l'accés a les notificacions mitjançant tramitació atesa. |
||
e-Notum | Possibilitar consulta de totes les notificacions d'un ciutadà |
Tancada | Noves pantalles de ciutadà que permetin fer la consulta de totes les notificacions d'un ciutadà |
|
e-Notum | Nova orientació de la visualització del servei des del punt de vista del ciutadà |
Tancada | Canvi funcional/tècnic del servei per a modificar la visió actual orientada a les notificacions per ens, a la nova orientació a les notificacions del ciutadà |
|
e-Notum | Integració a eNOTUM de les empreses agregadores de Notificacions |
Tancada | Possibilitat d’oferir a les empreses agregadores de Notificacions la integració a les consultes massives dels seus clients. |
|
e-SET | Tancada | Actualitzar el servei e-SET per dotar-lo d’una major flexibilitat i d’un abast més global perquè esdevingui un nou model de gestió que s’adapti a la situació actual de les administracions publiques públiques |
||
e-Tauler | Tancada | Creació d'un quadre de comandament que permeti monitoritzar l'activitat detallada de tots els ens usuaris de l'e-TAULER i creuar aquestes dades amb les dades de Google Analytics |
||
e-Tauler | Tancada | Creació d'un enllaç permanent que faciliti l'accés als anuncis retirats |
||
e-Tram | Resolta | Definició, redacció i adjudicació del nou plec e-TRAM |
||
e-Tram | Finalització de la migració a 2.0 a tots els ens amb Mux descàrrega |
Tancada | Finalització de la migració a 2.0 a tots els ens amb Mux descàrrega previstos aquest 2021. En total 200 ens. |
|
e-Tram | Tancada | Seguiment de la migració a ajuntaments i resta ens un cop fetes les proves pilots i primeres migracions als Consells Comarcals |
||
e-Tram | Tancada | Definició/execució del pla de transició i migració i preparació/execució/adaptació de les eines de la plataforma actual al nou eTRAM 2.0 ESTAT: aquest objectiu es considera assolit. |
||
e-Tram | Tancada | Inici de les tasques de migració a eTRAM 2.0 Finalització de la migració a 2.0 a tots els ens amb Mux descàrrega previstos aquest 2021. En total 200 ens. Estat: aquest objectiu ha estat assolit. |
||
e-Tram | Adequació procediment de baixa de l'ens, extracció i posar a disposició dades de l'ens |
Tancada | Adequació procediment de baixa de l'ens, extracció i posar a disposició dades de l'ens |
|
e-Tram | Suport a la oficina tècnica en quant a integració amb expedients i integració eina eTRAM |
Tancada | Suport a la oficina tècnica en quant a integració amb expedients i integració eina eTRAM |
|
e-Tram, FUE - Tramitació activitats empresarials | Suport a oficina tècnica en quant a integració amb expedients i integració eina FUE |
Tancada | Suport a oficina tècnica en quant a integració amb expedients i integració eina FUE |
|
e-Tram, FUE - Tramitació activitats empresarials | Tancada | Adaptació al nou model de gestió de FUE donant suport i compliment a les necessitats de OGE. A finals de desembre de 2021 s'han assolit 927 ens FUE, amb Barcelona com a ajuntament més destacat. |
||
e-Tram | Continuar amb les tasques d'evolució del servei per facilitar la migració dels ens a eTRAM 2.0 |
Tancada | Continuar amb les tasques de col·laboració en l'evolució del servei per facilitar la migració dels ens a eTRAM 2.0 i adaptació de la versió actual als evolutius necessaris. |
|
e-Tram | Tancada | Definició, redacció i adjudicació del nou plec eTRAM segons les necessitats del servei fins al seu tancament. |
||
e-Tram, FUE - Tramitació activitats empresarials | Tancada | Col·laboració amb OGE amb la gestió dels tràmits associats a la Finestreta Única Empresarial segons Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica i tot allò que comporta l'adequació a la llei. A finals de desembre de 2021 s'han assolit 927 ens FUE, amb Barcelona com a ajuntament més destacat. |
||
e-Tram | Continuar amb les tasques d’evolució del servei per facilitar la migració dels ens a eTRAM |
Tancada | Continuar amb les tasques d’evolució del servei per facilitar la migració dels ens a eTRAM En coordinació amb cap de servei eTRAM 2.0 (Ferran Farriol) i l'equip de dinamització. |
|
e-Tram | Tancada | Activació canvi a FUE (activació end point a router) Tasques tècniques d'adequació de la nova versió als tràmits FUE en el moment de la baixa de l'ens a e-TRAM 1,0 |
||
e-Tram | Tancada | Migració a eTRAM de 200 ens a finals de cada quadrimestre i donar de baixa els 50 % dels ens migrats en aquell periode |
||
e-Tram | Tancada | Col·laboració amb equip de dinamització per aconseguir fer difusió de les tasques de migració a la comunitat |
||
e-Tram | Procediment de baixa eTRAM 2.0 + tasques de comunicació als ens migrats |
Tancada | Procediment de baixa eTRAM 2.0 + tasques de comunicació als ens migrats |
|
e-Tram | Tancada | Dotar als ajuntament de servei de tramitació per la ciutadania (eTRAM o altres de mercat) / DIPTA/ (95% dels ajuntaments) |
||
e-Tram | Tancada | Definició, redacció i adjudicació del nou plec eTRAM |
||
e-Tram | Resolta | Evolutius per donar de baixa els ens i preparació del model/procediment per poder extreure i posar a disposició les dades als ens |
||
e-Tram | Tancada | Continuar amb l’increment d’activitat un 30% i increment segons objectius generals del 99% de disponibilitat del servei |
||
e-Tram | Adequació al procediment de baixa de l’ens, extracció i posar a disposició dades de l’ens |
Tancada | Adequació al procediment de baixa de l’ens, extracció i posar a disposició dades de l’ens. En coordinació amb el nostre proveïdor i la nostra oficina tècnica. |
|
e-Tram, e-TRAM 2.0 | treballs d'integració de e-TRAM 2.0 al nou MUX (3.0) i DESA'L |
Tancada | Per tal d'avançar en el desplegament del nou MUX (3.0), així com l'estratègia de guardar al núvol tota la documentació de serveis AOC, ens cal potenciar aquest primer semestre la integració de e-TRAM 2.0 amb el nou MUX i DESA'L, amb un desplegament a producció al 100% dels ens. TASCA COMPLERTA: A data 11/04/2023 s'ha realitzat l'integració efectiva amb MUX 3.0 - DESA'L i el servei ja funciona sobre aquests nous paràmetres |
|
e-TRAM 2.0 | Tancada | Peticions de migracions a e-TRAM 2.0 Excel de seguiment: CREUAMENT_230821.xlsx |
||
e.FACT | Incloure dades Cesionari/Factoring al document factura que genera EACAT |
Tancada | Incloure dades del cessionari, al document PDF de factura que es genera des del "Portal del receptor" a EACAT |
|
e.FACT | Tancada | Cal actualitzar les consultes i les pantalles de la consola de l'eRECORDS, per a que siguin més identificables per part dels usuaris del CAU |
||
e.FACT | Tancada | Actualment, eFACT guarda les dades de registre amb un unic string amb:
E2021000019_2021-03-09T10:46:59.000+01:00 Cal guardar les dades de registre que retorna MUX, en 2 camps interpretable per l'usuari
|
||
e.FACT | Tancada | Integració via WS de la recepció de factures de la plataforma de la Generalitat i de l'agregador de factures Seres. |
||
e.FACT | Tancada | Disposar a la "Bustia de lliurament" de factures d'un portal que permeti crear de manera manual les factures així com la consulta dels estats de les factures. |
||
e.FACT | Tancada | Permetre la càrrega d'un lot de factures a la "Bustia de lliurament de factures", via WS |
||
e.FACT | Tancada | Integració a la nova versió de MUX |
||
e.FACT | Tancada | Anàlisis de factures rebudes al 2020 a eFACT |
||
e.FACT | Tancada | Contractació Centre competencia eFACT |
||
e.FACT | Implementació i lideratge de l'equip del Centre de Competències eFACT |
Tancada | Incorporació a l'equip de l'eFACT d'un Centre de Competència per a la millora del servei |
|
e.FACT | Permetre la consulta massiva de factures a la bustia de l'emissor de factures |
Tancada | Permetre la consulta de factures d'un ciutadà. |
|
e.FACT | Definició i publicació dels canals webservices eFACT basats en DIR3 |
Tancada | Creació d'un nou canal d'accés a eFACT que permeti el lliurament i la consulta de factures mitjançant serveis WEB |
|
e.FACT | Tancada | Verificar que els documents adjunts que poden acompanyar una factura estan lliures de virus |
||
e.FACT | Tancada | Integració a la nova versió de MUX v3
|
||
e.FACT | Tancada | Actualització, tant a nivell tècnic com de les pantalles que hi ha a EACAT, per a la gestió de les factures electròniques. |
||
e.FACT | Carrega múltiple de factures des de la Bústia de lliurament de factures. |
Tancada | Permetre la càrrega de múltiples factures des de la Bustia de lliurament de factures |
|
e.FACT | Tancada | Permetre la creació i enviament de factures a eFACT |
||
EACAT | Resolta | Objectiu de la millora: Canviar el porlet de registre i canviar-lo de tecnologia TR a un porlet Liferay. També cal canviar la font origen de dades per atacar a ElasticSearch que recollirà els assentaments de MUX, tant els realitzats en el MUX 2.0 com el MUX 3.0. Resultat: El passat 12 d'octubre es va deplegar la nova versió de la safata de registre: https://www.aoc.cat/blog/canvi-a-laplicacio-de-registre-dentrada-i-sortida/ |
||
EACAT | Tancada | Objectius
Que hem fet?
|
||
EACAT | Execució LOT 1 EACAT 3.0. Estudi funcional i maquetació de l'EACAT 3.0 |
Tancada | Objectius Conceptualització i disseny de l'EACAT 3.0 i la prestació de serveis de disseny i suport en experiència d'usuari durant l'execució del lot 2.
Què hem fet?
|
|
EACAT | Tancada | Objectiu Crear una nova bateria de serveis web d'integració amb els serveis i tràmits de l'EACAT orientat a un model de dades i no de documents per facilitar l'explotació de la informació Què hem fet S'ha actualitzat la missatgeria d'integració per treballar cap un model orientat a dades: https://github.com/ConsorciAOC/OVER |
||
EACAT | Tancada | Objectiu Què hem fet? El 14 de desembre es desplega una nova versió que inclou millores en la presentació de les fitxes dels serveis i tràmits. Més informació |
||
EACAT | Tancada | Objectiu Que hem fet? S'ha realitzat un estudi intern per valorar la possibilitat d'incloure avisos per la tramitació dels formularis PDF. El resultat de l'estudi desaconsella fer aquest evolutiu ja que s'han de fer canvis a nivell de connectivitat entre les dues plataformes que no es poden assumir. |
||
EACAT | Tancada | Objectiu Què hem fet? |
||
EACAT | Millores espai el meu ens de la pestanya de Configuració de l'EACAT (fase 2) |
Tancada | Objectiu
Què hem fet? El meu ens es transforma en un espai d’informació general i de realització de tasques de manteniment (informació general, adreçes i un espai per consultar els assentaments de registres erronis). [Més informació|https://www.aoc.cat/2020/1000274347/el-meu-ens-noves-funcionalitats-dins-deacat/]] |
|
EACAT | Tancada | Objectius
En el bloc de documentació incloure:
Què hem fet? El 14/04/2021 es puja a producció una nova versió de la tramesa genèrica: https://www.aoc.cat/category/espai-administracio-oberta-catalunya-tramitacio-administracions/ |
||
EACAT | Tramesa genèrica entre unitats organitzatives dels ens/Departaments Generalitat |
Tancada | Objectiu Que hem fet? Es permet escollir quan fas una tramesa genèrica, sempre i quan l'ens destí hagi ho hagi configurat, a unitats administratives per acotar millor l'enviament de les trameses genèriques. Més informació aquí: https://www.aoc.cat/category/espai-administracio-oberta-catalunya-tramitacio-administracions/ |
|
EACAT | Tancada | Objectiu de la millora Que hem fet? Els tràmits basats en tecnologia web (TR) s’ha fet una millora per permetre, a part del mecanisme actual de signatura, la signatura mitjançant el signador centralitzat. Opcions permeses:
A partir del 03 de març començarem a aplicar els canvis en els diferents tràmits. Per a més informació consulteu la següent notícia: https://www.aoc.cat/2021/1000282011/simplificacio-en-la-tramitacio-dels-formularis-web-fets-amb-tecnologia-net/
|
||
ERES | Millores a les metadades del documents i al traspàs d'aquestes cap al Còpia |
Tancada | Afegir la possibilitat d'editar algunes metadades dels documents des de l'ERES (ex. camp Autor, estat d'elaboració) i/o permetre informar noves dades a la còpia autèntica realitzada a partir de la integració del servei amb el Còpia (data de vigència de la còpia). |
|
ERES | Adaptació taules de tipologies documentals a codis Generalitat i codis NTI |
Tancada | Les taules de càrrega de tipologies documentals que permeten referenciar-les des dels documents adjunts a ERES, incorporaran dues noves columnes per a incloure els codis predefinits als llistats de tipologies documentals de NTI i Generalitat. |
|
ERES | Tancada | S'habilitarà la possibilitar de notificar a través d'e-NOTUM des d'un registre de sortida d'ERES 2.0. |
||
ERES | Tancada | Habilitar l'ús de la tramesa genèrica d'EACAT des del mòdul d'expedients de l'ERES 2.0 |
||
ERES | Tancada | Habilitar traspàs d'expedients tancats a iArxiu |
||
ERES | Tancada | En concret, aquest catàleg de serveis web s’ha d’organitzar en funció dels diferents mòduls que ofereix l’ERES 2.0:
|
||
ERES | Tancada | Inclou les següents millores:
|
||
ERES | Tancada | Inclou les següents millores:
|
||
ERES | Tancada | Inclou les següents millores:
|
||
Formació | Tancada | Creació i seguiment del pla de formació per al 2022. |
||
Formació | Tancada | Manteniment Campus AOC |
||
Formació | Contractació serveis de manteniment i creació de continguts per al CAMPUS |
Tancada | Contractació del serveis de manteniment i creació de continguts per al CAMPUS |
|
Formació | Tancada | Mantenir el pla de formació definit amb els consells comarcals |
||
Formació | Tancada | Creació i manteniment Campus AOC |
||
Formació | Tancada | Dissenyar nous models de formació per a 5 serveis. |
||
Formació | Tancada | Millora dels continguts actuals per a la realització de les formacions virtuals. |
||
Formació | Tancada | Acompanyament a un mínim de 10 formacions de Consells Comarcals |
||
Formació | Tancada | Disseny i planificació de l'execució del pla formatiu 2020 als municipis del territori (ajuntaments, consells comarcals) |
||
FUE - Tramitació activitats empresarials | Resolta | Adaptació al nou model de gestió de FUE |
||
Hèstia | Tancada | Les persones professionals de les ABSS disposaran d'una funcionalitat que els permetrà veure en una sola pantalla, dues com a màxim, el contingut dels elements més importants que formen part de l'expedient de la Unitat de Convivència amb qui està treballant: problemàtiques amb/sense informes d'eines de cribratge, recursos, genograma familiar, tràmits,... Aquest "resum" de l'expedient dels elements actius facilitarà fer l'acompanyament de la família, fins i tot mentre s'està realitzant la visita. També es podrà elaborar un document esborrany amb el què els professionals podran treballar el cas, incorporant o traient elements segons la seva necessitat o criteri. |
||
Hèstia | Tancada | Generar una nova alerta que avisi als professionals de la caducitat de problemàtiques d'expedients oberts i millorar les alertes existents amb nous camps o funcionalitats. |
||
Hèstia | Tancada | Les ABSS necessiten poder disposar d'un servei web que els permeti modificar les dades registrades dins l'Hèstia, no només extreure-les. |
||
Hèstia | Impulsar l'ús de la consulta al propi padró (OV) en les ABSS municipals usuàries d'Hèstia |
Tancada | La consulta contra el propi padró, en la modalitat d'"Oficina virtual" que ofereix el servei de Via Oberta integrat dins l'Hèstia, facilita que:
|
|
Hèstia | Actualitzar els formularis preemplenables dels tràmits tipus "Generalitat" |
Tancada | Cal actualitzar els formularis del tipus "Generalitat" dels tràmits que els professionals utilitzen amb més freqüència, perquè siguin preemplenables i estalviïn el màxim possible les tasques burocràtiques als professionals en el seu dia a dia. |
|
Hèstia | Integrar noves consultes VIA OBERTA dins l'Hèstia (AEAT, TGSS i Padró propi "OV")) |
Tancada | Cal ampliar el catàleg de dades consumibles dels serveis de Via Oberta integrats dins l'Hèstia per facilitar la feina diària dels professionals de l'àmbit dels Serveis Socials. |
|
Hèstia | Activació doble factor d'autenticació per accedir a l'Hèstia |
Tancada | Incrementar la seguretat en l'accés a les dades de l'Hèstia, fent que tots els professionals usuaris necessitin identificar-se obligatòriament amb un doble factor d'accés al programari.
|
|
Hèstia | Nova eina de valoració sociofamiliar als expedients de SSB: TSO |
Tancada | Incorporació a l'apartat de diagnòstics dels expedients de Serveis Socials Bàsics de l'eina de cribratge TSO, que ha de permetre avaluar, de manera fiable i objectiva, el grau de risc social de la situació d'una persona gran. |
|
Hèstia | Incorporació eina de cribratge Violència Masclista RVD-BCN expedients SIAD |
Tancada | Inclusió de l'eina de cribratge RVD-BCN, elaborada pel Circuit Barcelona contra la Violència vers les Dones impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Sanitari de Barcelona. Estarà accessible des de la nova pestanya de "Diagnòstics" dels expedients de l'àmbit de SIAD. |
|
Hèstia | Tancada | Revisió i actualització del contingut dels expedients del mòdul del Servei d'Informació i Atenció a les Dones. |
||
Hèstia | Tancada | Desenvolupament de l'explotació de dades dels informes de diagnòstic generats amb l'eina de cribratge SSM-CAT a cadascuna de les ABSS i la seva comparativa en relació a la resta d'ABSS de Catalunya que fan servir l'Hèstia. |
||
Hèstia | Actualització contínua PDFs tràmits Hèstia Generalitat Catalunya |
Tancada | Amb la revisió i adaptació prèvia per part del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, s'actualitzaran els formularis de gestió de la Generalitat de Catalunya que els professionals poden utilitzar des de l'apartat de tràmits de l'Hèstia. |
|
Hèstia | Tancada | En col·laboració amb l'Institut Català de les Dones i diverses professionals expertes en la matèria, s'ha de revisar i millorar mínimament el mòdul SIAD de l'Hèstia |
||
Hèstia | Revisió i millora mòdul Hèstia d'Infància i Adolescència en risc |
Tancada | Revisió i millora del mòdul de l'Hèstia d'Infància i Adolescència en risc |
|
Hèstia | Ampliació de la informació compartida al RIC i potenciar-ne la consulta |
Tancada | La informació dels recursos que es comparteixen en l'actualitat al RIC (Registre d'Informació Compartida) es pot ampliar amb més informació que pugui ser útil als professionals per al millor acompanyament de les persones. |
|
Hèstia | Millorar els informes de BI per a les ABSS Hèstia i fomentar-ne l'ús |
Tancada | Basant-se en les necessitats de les diverses ABSS, els informes d'intel·ligència de negoci disponibles per als coordinadors dins l'Hèstia, es poden millorar |
|
Hèstia | Tancada | Cal incorporar eines de cribratge a l'Hèstia que permetin als professionals prendre decisions basades en resultats objectius |
||
Hèstia | Migració del sistema d'incidències del flotador d'Hèstia de FootPrints a JIRA |
Tancada | L'actual sistema de report d'incidències i peticions intern de l'Hèstia ha de passar a estar integrat internament amb l'eina corporativa JIRA i deixar de fer servir l'eina FootPrints |
|
Hèstia | Tancada | Cal que abans de finalitzar aquest 2020, totes les ABSS utilitzin el doble factor d'autenticació per identificar-se a l'Hèstia, per tal de complir amb el Nivell mig de l'ENS (Esquema Nacional de Seguretat). |
||
Hèstia | Millorar estadístiques BI disponibles des de l'apartat Explotació |
Tancada | S'afegeix la dada de les persones que pateixen dependència energètica a les dades bàsiques de les persones. S'afegeix nou informe de les consultes Via Oberta disponibles des de l'Hèstia consumides per les ABSS.
|
|
Hèstia | Tancada | Ampliació de les consultes ja existents a la pestanya "Via Oberta", amb la incorporació de les dades de:
|
||
iArxiu | Tancada | |||
idCAT | Tancada | Creació d'un xatbot idcat per a facilitar les consultes |
||
idCAT | Tancada | nou curs idCAT operadors més usable i actualitzat a les siutacions actuals |
||
idCAT | Tancada | adequació a la normativa actual, connexió via oberta, unió amb idCAT Mòbil, signatura biomètrica |
||
idCAT | Licitacio i pilotatge nou portal EERR per registre presencial |
Tancada | ||
idCAT | Tancada | |||
Portasignatures | Afegir Portasignatures al Formulari d'alta de serveis general |
Tancada | Afegirem el servei al formulari d'alta per tal que els ens puguin demanar l'alta formalment a través d'EACAT. |
|
Registre Unificat (MUX) | Suport a la integració dels serveis AOC al MUX 3.0 (millora qualitat de dades) |
Tancada | Objectiu |
|
Registre Unificat (MUX) | Tancada | Funcionalitat del MUX que permet donar d'alta assentaments al registre propi de l'ens:
Funcionalitat del MUX que permet donar d'alta assentaments al registre auxiliar EACAT quan no funciona correctament el registre de l'ens
Funcionalitat del MUX que permet descarregar els documents quan es consulta un assentament
La informació que retorna el MUX quan es consulta un assentament
|
||
Representa | Tancada | Incorporar descàrrega evidència pdf quan es realitza consulta manual al portal d'empleat públic a la pestanya de validació
|
||
Representa | Definir contingut Informe de validació automàtic a partir dels camps portal |
Tancada | Determinar els camps que hauria de contenir l'informe de validació automàtic a generar a partir de la plataforma i ampliar els camps a omplir per a la generació de l'informe, a partir de les necessitats dels usuaris i de la proposta de la Nota Tècnica d'Interoperabilitat definida per l'AGE. |
|
Representa | Revisió justificants que genera la plataforma (naming i continguts) |
Tancada | Revisió dels justificants que genera la plataforma a nivell de denominació i continguts dels mateixos en funció de l'establert en el marc del grup jurídico-organitzatiu. |
|
Representa | Tancada | Habilitar recordatoris que una representació està estat "Pendent d'acceptació". |
||
Representa | Tancada | Recuperació de còpies simple del Registre del Notariado a partir de:
|
||
Representa | Facilitar omplir document sol·licitud al portal empleat públic |
Tancada | Canvis en el fluxe de treball del portal de l'empleat públic per facilitar que les sol·licituds de la ciutadania (alta, baixa i acceptació) es generin i omplin automàticament a partir de les dades introduides per l'empleat públic i que només sigui necessari impressió i signatura, previ a la generació de còpia autèntica i incorporació a la plataforma (a valorar si es pot incorporar signatura biomètrica) |
|
Representa | Analitzar canvis funcionals i tècnics per passar a catàleg únic |
Tancada | Determinar tots els canvis a implementar per passar a un catàleg estàndard únic i analitzar els riscos que suposen, que permetria disposar d'una atorgació de poders a tràmits per a tots els organismes usuaris de la plataforma. |
|
Representa | Tancada | Analitzar la informació disponible a la base de dades del registre mercantil en relació amb les representacions i les opcions d'integració disponibles.
|
||
Representa | Creació de representacions a instància de representant sense documentació adjunta |
Tancada | Habilitar la creació d'inscripcions a instància de representant sense documentació adjunta (amb acceptació poderdant) |
|
Representa | Habilitar acceptació de les representacions per part dels representants |
Tancada | Modificació de la lògica de les representacions apud acta per tal que aquestes hagin d'acceptar-se explícitament per part del representant, tot habilitant aquesta acció des d'ambdós portals (empleat i ciutadania). |
|
Representa | Tancada | Elaborar una guia sobre com implementar el projecte Representa als ens locals, a través de l'experiència dels ens que ja ho han abordat. |
||
Representa | Tancada | Captació d'ens pilot per iniciar funcionament amb el servei |
||
Representa | Tancada | Preparar una plana web que contingui:
|
||
Representa | Tancada | Redisseny del portal de ciutadania tenint en compte els estàndards d'usabilitat i accessibilitat i el feedback rebut dels usuaris en els primers mesos de funcionament. |
||
Representa | Enviament de correus-e quan existeixen pendents de validació |
Tancada | Habilitació de l'enviament d'un correu-e automàtic, de periodicitat setmanal, per al rol validadors, amb el llistat de les representacions pendents de validació. |
|
Representa | Definició funcional de la integració amb el Registre de Funcionaris Habilitats |
Tancada | Habilitar la funcionalitat de tramitació atesa només a usuaris que fossin funcionaris habilitats i que les seves dades per a la sol·licitud de tramitació atesa es recollissin del registre. Rol: GESTOR + SUPER_ADM
|
|
Representa | Gestionar caducitat representacions en stand by (pendent acceptació) |
Tancada | Tal i com actualment fa Apodera, gestionar la caducitat automàtica de les representacions que estiguin en estat "Pendent d'acceptació" durant més de 40 dies. |
|
Representa | Tancada | Incorporar descàrrega evidència xml quan es realitza consulta manual al portal d'empleat públic a la pestanya de validació
|
||
Representa | Tancada | Revisió de la documentació de sol·licitud de la plataforma per tal de simplificar-la. |
||
Representa | Tancada | Cal disposar d'un entorn de producció per tal que la ciutadania pugui accedir a Representa. |
||
Representa | Tancada | Habilitar la funcionalitat prevista a art.6.6 Llei 39/2015 |
||
Representa | Incorporació consulta de subsistència de poders notarials al Representa |
Tancada | Incorporació pestanya de consulta de subsistència de poders notarials al Registre del Notariado de representacions inscrites o no al Representa. |
|
Representa | Tancada | Incorporació Google Analytics als portals per obtenir informació de l'ús del servei i comportament usuaris |
||
Representa | Tancada | Desplegament frontend al núvol (Amazon Web Service) |
||
Representa | Tancada | Millora dels testos de la plataforma:
|
||
Representa | Tancada | Optimització de processos a nivell de base de dades |
||
Representa | Tancada | Cal incloure la informació de LOPD en el moment de recollir les representacions |
||
Representa | Tancada | Elaboració de les FAQs per al portall de suport relatiu a l'entorn de ciutadania |
||
Representa | Tancada | Revisió Accessibilitat Representa - portal ciutadania |
||
Representa | Tancada | Implantar sondes de monitorització de la disponibilitat del servei tant a l'entorn d'empleat públic com a l'entorn de ciutadania. |
||
Representa | Tancada | Implantació indicadors de servei al nou web |
||
Representa | Implantar enquestes de satisfacció al portal de l'empleat públic |
Tancada | Implantar les enquestes de satisfacció a nivell d'usuari per disposar de feedback dels usuaris. |
|
Representa | Tancada | Caldrà definir quins indicadors d'activitat de servei són més útils tant per a l'AOC com per als usuaris del servei. |
||
Representa | Revisió documentació plataforma (alta, revocació, renúncia, apud acta) |
Tancada | Millora de la documentació tant a nivell d'estructura com de contingut |
|
Representa | Tancada | Grup de treball per analitzar i aprovar els nous funcionals i criteris interpretatius dels elements de Representa
|
||
Representa | Resolta | Anàlisi tasques per incorporar "nom sentit" al servei |
||
Representa | Resolta | Anàlisi integral del portal de ciutadania que s'ofereix als ens usuaris del servei per fer-lo més usable i accessible a la ciutadania, a partir del feedback recabat dels usuaris a partir d'enquestes, analítica web, propostes de millora, incidències i entrevistes personals. |
||
Representa | Tancada | Integració amb el REA Apodera, segons versió esborrany actual NTI:
El DIR3 el podem traduir del INE10 on nosaltres registrem l'administracio receptora. Podem passar de 8 dígits a 9 dígits? Solució: DIR3+ 2 darrers dígits de l'ANY+0+8 dígits de l'identificador legal
|
||
SIR 2.0 | Tancada | Objectiu |
||
T-CAT | Millores en la carpeta del subscriptor i en els certificats de pseudonim |
Tancada | ||
T-CAT | Tancada | |||
T-CAT | Certificat per a persona física no treballador públic de les Administracions públiques |
Tancada | ||
Transparència | Posar a disposició del món local una bústia ètica de denúncia |
Tancada | Tal i com fixa la Directiva (UE) 2019/1937, del Parlament Europeu i del Consell, de 23 d’octubre de 2019, relativa a la protecció de les persones que informen sobre infraccions del Dret de la Unió (DOUE 26/11/2019), els Estats membres han de vetllar per a que les entitats jurídiques públiques (i també les privades) estableixin els canals i procediments de denúncia interna i de seguiment previstos a la directiva (art.8). En aquest sentit, a 17 de desembre de 2021 finalitza el termini de transposició de la directiva, i des de l’AOC, i en el transcurs de l’any 2021, estarem atentents al model de transposició de la directiva, i treballarem amb l'objectiu de posar a disposició dels ens locals d’una solució de bústia ètica de denúncia anònima. ESTAT: servei de bústia ètica ja en licitació al perfil del contractant, i paral·lelament ja disposem de la llista tancada d’entitats pilot (que començarem a atendre a primer trimestre 2022, per a seguir en "obert" a la resta d'ens locals que ho sol·licitin un cop finaliitzat el pilotatge) |
|
Transparència | Potenciació de la plataforma de participació ciutadana “Decidim Catalunya" |
Tancada | Es voluntat de l'AOC (a partir de la XGT), impulsar el servei Decidim Catalunya per garantir que tots els governs locals de Catalunya tinguin les eines per desenvolupar processos de participació ciutadana per donar compliment a la Llei de Transparència de Catalunya, amb un servei compartit, col·laboratiu i sense cost pels ens usuaris, amb especial èmfasi en la realitat dels municipis petits. Durant el transcurs de l'any 2021, es preveu preparar els plecs de contractació corresponents, licitar, i iniciar el projecte pilot del servei. ESTAT: a desembre de 2021 ja es disposa de la plataforma a Preproducció i ja s'ha iniciat el pilotatge (formacions a pilots). Respecte a la licitació està publicada al perfil del contractant de l'AOC. |
|
Transparència | Incrementar l'ús del portal de dades obertes (amb autogestió) |
Tancada | El portal de dades obertes que s'ofereix amb els Serveis de Govern Obert, permet una modalitat "autogestió", que facilita als ens publicar les seves pròpies dades (amb multitud de recursos gràfics i mapes), i per tant incrementar la reutilització de les dades, i alhora automatitzar "en origen" els ítems del portal de transparència. En el transcurs de l'any 2021 des del servei de Govern Obert es vol potenciar el nombre d'ens locals que sol·licitin el servei (dades obertes amb autogestió), arribant a un mínim de 25 ens que publiquin conjunts de dades pròpies. ESTAT: a 27 de desembre de 2021 ja són 32 els ens locals que estan publicant dades obertes autogestionades, per tant s'han superat els 25 ens definits en l'objectiu. |
|
Transparència | Incrementar l'ús del portal de transparència als ens locals dependents |
Tancada | Els portals de transparència al món local són una realitat pel conjunt d'ajuntaments, consells comarcals i diputacions, però si ens fixem en els ens locals dependents (sobretot dependents dels ajuntaments), encara hi ha molta feina per a fer, doncs un elevat nombre d'aquests ens dependents ni tant sols disposa de portal. Durant el transcurs de l'any 2021, es vol potenciar el volum d'ens dependents que disposen de solució de transparència, i en el cas del portal AOC - XGT treballar per aproximar-nos als 230 ens dependents que el tinguin disponible. ESTAT: a finals de desembre de 2021 s'identifiquen 223 ens locals dependents que ja disposen del portal de transparència de l'AOC, així com 122 ens que tenen portal mitjançant solució pròpia. Globalment un increment de portals als ens dependents superior al 15% Tot i això encara hi ha 400 ens locals dependents identificats sense portal de transparència, de manera que durant l'any 2022 es proposa seguir treballant en aquest objectiu, fomentant la necessitat que els ens locals dependents disposin de portals (sigui a l'entorn del seu ens matriu, amb solució pròpia, o la proposada AOC-XGT). Per a fer-ho caldrà reforçar tasques de caràcter comunicatiu, formatiu i d'acompanyament. |
|
Transparència | Fomentar visualitzacions més comprensibles al portal de transparència |
Tancada | Una necessitat clau per a millorar la publicitat activa als portals de transparència és disposar d'informació actualitzada, accessible, correctament estructurada i fàcilment comprensible per a la ciutadania. A tal efecte des del servei estem treballant en millorar el format de la informació que publiquem, i durant l'any 2020 vam crear els mòduls disponibles d'organització política o d'indicadors econòmics. Durant el transcurs de l'any 2021, i més enllà de seguir potenciant millores en aquesta línia, es vol potenciar que el nombre d'ens que usen aquestes noves solucions de publicitat activa (mòdul d'organització política i/o indicadors econòmics) augmenti, arribant a finals d'any a un mínim de 120 ens que les tinguin en ús. ESTAT: a desembre de 2021 són 146 els ajuntaments que mostren actius aquests mòduls als seus portals de transparència (per tant dades superiors als 120 ens locals usuaris planificats). |
|
Transparència | Plataforma de dades obertes: redisseny gràfic del portal genèric de dades obertes |
Tancada | Actualment els portals de dades obertes presenten una imatge gràfica basada en una plantilla de liferay semblant a la línia del portal de transparència. En canvi, el portal https://dadesobertes.seu-e.cat/ que és la matriu de CKAN on es creen tots les dades que després es publiquen als "n" portals, té un disseny poc atractiu i antic. Amb tot, és objecte d'aquesta tasca fer un redisseny gràfic del portal genèric de dades obertes, per a fer-lo més atractiu i usable. |
|
Transparència | Tancada | Durnat aquest 2022 cal preparar el portal de dades obertes perquè ofereixi la possibilitat de classificar datasets segons ODS Aquesta és una tasca vinculada amb l'eix 3: Governaça de dades (OGP Catalunya) |
||
Transparència | Plataforma de dades obertes: avançar en el foment de més i millors conjunts de dades pel món local |
Tancada | La plataforma de dades obertes ha d'avançar amb més i millors conjunts de dades i es proposa treballar el les següents tasques:
|
|
Transparència | Portal de transparència: revisió global d’accessibilitat i de llenguatge inclusiu |
Tancada | Durant l'any 2022 es proposa fer una revisió global de tot el portal per millorar-ne l’accessibilitat, així com també fer una revisió del llenguatge per a adequar-lo a nivell de llenguatge inclusiu. |
|
Transparència | Portal de transparència: fomentar millores globals en gestió de la informació i les visualitzacions |
Tancada | Una de les necessitats detectades al portal de transparència és el foment de visualitzacions per aproximar la transparència a la ciutadania. A més a més, cal fomentar una visió global al territori (és a dir, mòduls comuns), i en la mesura del possible basats en dades automàtiques. Aquest objectiu vol avançar en aquesta línia, amb tasques que han de permetre millorar a mitjà termini els continguts (en qualitat i proximitat a la ciutadania) que es mostren. I es vol avançar en els següents àmbits:
|
|
Transparència | Tancada | Els ítems disponibles al portal de transparència van evolucionant amb el temps, de manera que cal anar-los ajustant a la normativa vigent, i avançar tot el possible en automatitzacions dels mateixos.
|
||
Transparència | Potenciació de la sindicació de conjunts de dades AOC amb el portal de la Generalitat |
Tancada | El portal de dades obertes AOC disposa de diferent informació del món local que pot tenir ser d'interès de sindicar amb la solució de portal de dades obertes que disposa la Generalitat de Catalunya. En aquest sentit, si l'any 2019 es van sindicar 5 conjunts de dades, per aquest 2020 es proposa arribar a una vintena de conjunts de dades compartits. Cal destacar que aquests conjunts de dades del món local quedaran així també púbics a datos.gov i al European Data portal. |
|
Transparència | Tancada | Objectiu Durant aquest 2020 es preveu seguir participant en els diferents Grups de Treball de la Xarxa de Governs Transparents per anar avançant col·laborativament en diferents aspectes claus com ara: • Preparar nous materials pel foment de la transparència al món local com guies, pels ens locals dependents, transparència i protecció de dades o retiment de comptes |
||
Transparència | Avançar en la creació d’un espai de difusió de bones pràctiques en ús i foment de les dades obertes |
Tancada | Objectiu És evident que l’interès de les administracions públiques en l’ús de les dades obertes s’incrementarà en els propers mesos, sigui per a millorar la divulgació de la informació, per automatitzar des de l’origen o per efectes de compliment de la legalitat. Paral·lelament també creixeran els recursos: models que s’ofereixen per a estandarditzar dades, bones pràctiques en determinats municipis que es podrien compartir, etc. Així doncs és d’interès per part del servei de Govern Obert de poder oferir un espai al web de l’AOC per a poder explicar bones pràctiques, recollir estàndard i recursos que facilitin als ens locals disposar d’un repositori d’interès per al foment de les dades obertes a la seva organització. |
|
Transparència | Avançar amb més fonts de dades que permetin automatitzar ítems de transparència |
Tancada | Objectiu De dades ni ha en moltes fonts supramunicipals però no totes són òptimes o, en molts casos no estan en format obert. És objecte de l'AOC seguir avançant en l'obtenció de noves fonts d’informació públiques i privades (o millorar les existents), per així fomentar més fonts de dades que puguin automatitzar-se als ítems del portal de transparència, tot afavorint la qualitat de la informació, la reducció de tasques administratives als ens i la millora de la informació que es mostra a la ciutadania. |
|
Transparència | Fomentar mecanismes que facilitin la transparència des de l’origen |
Tancada | Objectiu Una de les principals necessitats dels portals de transparència és faciltar la seva integració amb back-offce de gestió per automatitzar la información publicada als diferents ítems de transparència. L’aposta del servei és fomentar l’automatització de la publicació a partir de la informació que l’ens publiqui al seu portal de dades obertes (on disposa de capacitat per autogestionar els conjunts de dades que hi publica). L’objectiu per aquest 2020 és doncs millorar les actuals solucions d’automatització de dades entre els dos entorns, facilitant una relació més directa entre el portal de DDOO i els ítems de transparència, tot afavorint mecanismes que permetin a l’entorn de trnasparència gestionar millor les dades que relaciona (seleccionar l’ordre de camps, noms de les taules…), d’una manera senzilla i ágil. |
|
Transparència | Incrementar el nombre de conjunt de dades estandarditzats pel món local |
Tancada | Objectiu A 1 gener de 2020 es compta amb 5 conjunts de dades estandarditzats publicats. Es preveu arribar a finals de 2020 amb una oferta d’un mínim de 25 conjunts estandarditzats pel món local. |
|
Transparència | Tancada | Objectiu A 1 gener de 2020 hi ha 12 ens que publiquen dades obertes pròpies amb solució AOC que permet autogestió. Es preveu per aquest 2020 com a mínim duplicar aquesta dada. |
||
Transparència | Tancada | Objectiu El portal de transparència disposa d’un quadre de comandament intern que dóna informació sobre l’estat d’emplenament (ítems emplenats, buits, propers a caducar...), però l’accés per part dels treballadors públics (editors del portal), al quadre és baixa. Seguint el criteri de més proactivitat en la informació, durant aquest 2020 es preveu fer arribar via sistema de subscripció (per correu electrònic) als editors del portal l’estat detallat de l’entorn que gestionen. |
||
Transparència | Tancada | Objectiu L’ítem “Convocatòries de personal” és amb diferència l’ítem més consultat per la ciutadania al conjunt de portals de transparència. En aquest sentit es proposa avançar en sistemes que permetin a la ciutadania poder-se subscriure (des del portal de transparència) a informació convocatòries de personal (amb col·laboració amb CIDO – Diputació de Barcelona), de manera totalment proactiva. Paral·lelament, una segona derivada d'aquesta tasca, serà una millora en la imatge gràfica de la informació associada a convocatòries de personal que es dona des del portal de transparència. |
||
Transparència | Tancada | Objectiu Desenvolupar i posar a disposició dels ajuntaments d’un nou mòdul al portal de Govern Obert i Transparència amb diferents indicadors de gestió econòmica, amb l’objectiu que, en un format gràfic, entenedor i proper, es faciliti a la ciutadania la consulta d’informació vinculada a la gestió econòmica d’un ens. L’activació del mòdul ha de facilitar visualitzar al portal un seguit d’indicadors, concretament: • Pressupost Amb la possibilitat de visualitzar-ne l’evolució els darrers 5 anys, conèixer el seu impacte per habitant/any, o veure’ns l’evolució respecte l’àmbit comarcal, provincial i conjunt de Catalunya. |
||
Transparència | Tancada | Objectiu: Aproximar la transparència a la ciutadania a partir de la millora de la i informació relativa als ítems relacionats amb "organització municipal". Concretament: • Cartipàs i organització política Aquesta millora passa pel desenvolupament i posada en marxa d’un nou mòdul que permetrà als ens locals informar tots aquests ítems d’una manera més dinàmica, clara i intuïtiva per a la ciutadania, amb la possibilitat de millors recursos gràfics, així com la descàrrega de les dades en format obert. |
||
Transparència | Augmentar l'automatització d'ítems actuals o de nova creació |
Tancada | El conjunt d'ítems disponibles als portals de transparència ja supera els 140. Aquests es classifiquen en dues grans categories, de caràcter manual, i de caràcter automàtic. Aquests darrers generen menys feina de publicació i asseguren la disponibilitat de dades a la ciutadania. Per tant en el seu conjunt faciliten la publicitat activa de la informació. Durant el transcurs de l'any 2021 es vol treballar en augmentar el nombre d'ítems automàtics (amb dades obertes o mitjançant redireccions) existents en la oferta dels portals de transparència. Sigui millorant ítems existents o nous, amb l'objectiu d'arribar a finals d'any a una oferta de 65 ítems automatitzats. ESTAT: a desembre de 2021 es dona per a complert l'objectiu amb 67 ítems automatitzats. |
|
VALId | Tancada | Integrar el servei amb el signador centralitzat del Consorci, amb l'objectiu de desplegar certificats de treballador públic al núvol (TCAT-N), de forma que es pugui signar des del portasignatures i d'altres aplicacions integrades amb el signador |
||
Via Oberta | Tancada | Incorporació de la consulta del Distintiu Medio Ambiental de la DGT al catàleg de dades i documents interoperables |
||
Via Oberta | Incorporació de la Base de Dades Nacional de Subvencions al Catàleg VO |
Tancada | Incorporar la consulta a la Base de Dades Nacional de Subvencions al catàleg de dades i documents interoperables |
|
Via Oberta | Tancada | Detecció de dades i documents necessaris per a la tramitació de procediments administratius que actualment no es troben al catàleg de dades i documents interoperables, per tal d'iniciar els contactes necessaris per a conèixer la possiblitat real de la seva posada a disposició. |
||
Via Oberta | Tancada | Manteniment de les cartes de servei existents i creació de les mateixes pels nous serveis disponibles. |
||
Via Oberta | Actualització dels serveis de Renda per permetre les consultes d'IRPF 2021 |
Tancada | Actualització dels serveis de Renda de l'Agència d'Administració Tributària per permetre que a la finalització de la campanya de la renda estiguin disponibles les consultes d'IRPF 2021 i disponible la informació del darrer exercici. |
|
Via Oberta | Estudi de l'inici de la migració dels consums de la TGSS als nous serveis del Ministeri |
Tancada | Iniciar la migració dels consums de la TGSS als nous serveis del Ministeri |
|
Via Oberta | Tancada | Realització d'auditories als ens consumidors dels diferents serveis de Via oberta, per a verificar el compliment dels requeriments legals i dotar de major fiabilitat i seguretat els intercanvis de dades i documents que es produeixen. Aquestes auditories poden ser requerides a petició dels emissors o a voluntat del CAOC en funció de les consultes realitzades. |
||
Via Oberta | Migració autoritzacions ens consumidors DGT (ATEX5) als nous serveis de la DGT |
Tancada | Planificar i gestionar la migració de les autoritzacions dels ens que consueixen els serveis ATEX5 de la DGT als nous serveis de la DGT a través de la Plataforma d'Intermediació de dades, per evitar que la discontinuitat d'ATEX5 afecti als ens consumidors. |
|
Via Oberta | Tancada | Auditories INSS, DGP, IDESCAT. |
||
Via Oberta | Tancada | Gestionar i planificar el desenvolupament dels nous serveis de renda de l'AEAT per adaptar-los als suministros d'informació de la renda 2020. Els nous serveis de certificats d'IRPF comporten una transformació profunda en relació als exercicis anteriors que comporten nous desenvolupaments i integracions. |
||
Via Oberta | Tancada | Detecció de dades i documents necessaris per a la tramitació de procediments administratius que actualment no es troben al catàleg de dades i documents interoperables, per tal d'iniciar els contactes necessaris per a conèixer la possiblitat real de la seva posada a disposició. |
||
Via Oberta | Dinamitzar l'ús dels serveis de Via Oberta al món local (Formacions) |
Tancada | Pla de dinamització del servei Via Oberta 2021: Realitzar activitats de formació adreçades als municipis per tal d'assolir la implantació de la interoperabilitat en els seus procediments administratius. |
|
Via Oberta | Adaptació del serveis de l'AEAT a les modificacions de l'emissor |
Tancada | Gestiona, actualitzar i comunicar els canvis que ha introduït l'AEAT pel consum de les dades tributàries: Nous formularis, nous convenis i noves tramesses d'informació mitjançant la seva seu electrònica. |
|
Via Oberta | Incorporar els serveis de la DGT (PID) al Catàleg de Dades i documents Interoperables |
Tancada | Posar a disposició del catàleg de dades i documents interoperables els nous serveis de la DGT que es presten a través de la plataforma d'intermediació de dades, impulsar els nous consums a través del CAID i inciar la migració dels consums que actualment es consumeixen a través de la DGT (ATEX). |
|
Via Oberta | Tancada | Incorporar al catàleg de dades i documents interoperables un primer servei que respongui si un ciutadà o ciutadana està rebent la Renda Garantida de la Ciutadania i treballar de cara a l'any 2022 per a que Generalitat estigui en disposició d'oferir tot el producte de RGC. |
||
Via Oberta | Facilitar l'ús de la interoperabilitat en la Preinscripció escolar obligatòria |
Tancada | Assessorament i gestió de les consultes d'Interoperabilitat per la preinscripció escolar obligatoria. Seguiment i propostes de millora per la convocatòria 2021-2022 |
|
Via Oberta | Incorporar la consulta del "Número d'Afiliació TGSS" al Catàleg de Dades i documents Interoperables |
Tancada | Incorporar la consulta de les dades del Número d'Afiliació de la Seguretat Social com a servei del catàleg de dades i documents interoperables. |
|
Via Oberta | Registre de Parelles Estables al Catàleg de dades i documents interoperables |
Tancada | Incorporació de la consulta al Registre de Parelles Estables al Catàleg de dades i documents interoperables |
|
Via Oberta | Tancada | Manteniment de les cartes existents, elaboració de noves, incorporació de noves modalitats |
||
Via Oberta | Adaptar els serveis de Renda a les modificacions de l'exercici fiscal 2022 |
Tancada | Adaptar els serveis de renda de les persones físiques a les modificacions anuals de l'exercici fiscal 2022, per tal de facilitar els consums a les administracions catalanes consumidores.
|
|
Via Oberta | Creació i posada a Disposició dels nous serveis del Registre Civil (DICIREG) |
Tancada | Actualització dels serveis de defunció, naixement i matrimoni als nous serveis de Registre Civil, donat que les modalitats actualment prestades per la plataforma d'intermediació no contemplen les noves inscripcions. |
|
Via Oberta | Dissenyar un formulari de sol·licitud per un procediment d'alta demanda |
Resolta | Redactar un formulari de sol·licitud amb la normativa preemplenada per a ajudar a les administracions locals a obtenir autoritzacions per un procediment d'alta demanda o impacte, que a la vegada els serveixi de model per a sol·licitar autoritzacions per altres procediments. |
|
Via Oberta | Creació i posada a Disposició al Catàleg les dades de l'històric de Residència d'estrangers (DGP) |
Tancada | Creació i posada a Disposició al Catàleg les dades de l'històric de Residència d'estrangers (DGP) |